vänner

äntligen skola igen . usch nej . det var inte kul idag .
lektioner gånger tusen . slutade fyra och kom hem halv 5 . normalt . men man ska inte klaga .
men det är kul att få skratta lite med tjejerna .i veckan har vi läxförhör i so skrivtligt , no prov , och omprov i matte . är jätte stressad . vad ska man börja med lixom ?
ska nog städa upp lite på mitt rum och surprisa mammi och pappi .

fick värsta bästa nyheten av pappa i helgen .
han jobbar åt en som heter samuel som är skivproducent och låtskrivare . och då berättade pappa om mig . då sa han att jag kunde komma till han och spela in in egen låt !
fyfan va kul . längtar så mycke mer än ni anar .
ikväll . plugga och ehh  , plugga .
men ska försöka skriva . och en till sak , skulle det vara ett plus eller ett minus med att ha en ipod spelare på bloggen med en massa låtar ? kommentera gjärna om det .
kram för all er hjälp . och jusste , fick en kommentar med att jag skulle lägga in mer bilder så tog en massa bilder , men det går inte att ladda ner . skit konstigt .min mobil är ju iförsig lite misshandlad men ska verkligen försöka ikäll om det så tar två herla timmar . allt för er . hihi .
men kan ju ändå ta lite gamla ?
sen imorgon eller ikväll så kommer nya .

tryck för större på bilderna.
 det här är en av mina bästa kompisar maja

 det här alexandra men man kallar henne för palex .

 det här är en av mina bästa kompisar jessica

 det här är söta sara

 och min mest bästa vän emmy ( syster )

 och en av mina bästavänner miranda . världens coolaste ;) haha

 emma , min barndomskompis . ( gammal bild ) ¨

 sen har vi anna ( twin) och matilda ( ep av mina närmaste vänner )

 och amanda 

det var dom bilderna som jag hade just nu , men lägger förmodligen ut lite fler bilder sen på felra personer .

puss och kram

Kommentarer
Postat av: jessica

älskardig mäst <3

2008-11-17 @ 19:43:47
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad ful jag e :P

2008-11-17 @ 19:55:41
URL: http://ammemma.blogg.se/
Postat av: Nikolina

tack sötan, din med :) hoppas du fick en fin dag.

2008-11-17 @ 19:59:11
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack desamma nikolina :)



haha nej det är du inte emma :D



älskardig med mäst bästavännen

2008-11-17 @ 20:13:04
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: chamoon.

älskar och saknar dig gmn , :( <3

2008-11-18 @ 20:02:29
Postat av: matilda

saknar dig gumman <3 vi måste träffas oftare !



love u

2008-11-19 @ 16:28:04
Postat av: Palex

Herregud! Jag ser ju fan ut som ett jävla miffo på den där bilden!

Snälla, ta bort! <3333

2008-11-20 @ 21:41:15
Postat av: Amanda

nej ! den e skit fin . hoppas du måt bättre snart . puss gumman

2008-11-20 @ 21:51:23
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: anna

gaaaah ! vad jag ser ut på bilden hahahaha. saknar och älskar dej mäst twiin.

love you

2008-11-26 @ 10:25:20
URL: http://mylifeinwords.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0