emmy

gud , nu vall man nästan skriva hela tiden . det är kul att skriva av sig lite fatiskt .
under dom senaste timmarn a har jag typ legat i mammas och pappas stora säng och lyssnat på musik , sedan tittade jag på en jätte sorlig film som gick på 4an nyss med en skål flingor i handen .
och snart kommer emmy ! hon ska äta här . sen ha rjag ingen aning om hon ska på fest eller nåt sånt , men hoppas hon inte ska det . saknar henne . hon är min bästa vän .
ikväll ska vi äta kött och ris . det ska bli så gott för jag är så hungrig , och plus att jag e sugen på godis , så det måstejag käka ikväll .
och jag saknar pengar :'( VILL HA KLÄDER !
asså det finns så mycke nu som man bara vill ha . ska fan bli värsta kända personen och tjäna miljoner . aa det ska jag ! ska börja skriva låtar efter det hära inlägget och köra lite piano och spela in den i min egna lilla studio som jag har med mick , trummor bas piano , elgitarr . allt har jag i en liten grej . sen skickar ska jag skicka in den och tjäna pengar .haha !
grymt . nu har jag en plan iallafall .

nu e emmy här , men fan hon ska på fest
ha en trevlig lördags kväll .

Kommentarer
Postat av: Anonym

emily shaw? :)

2008-11-13 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0