vällingby

kom precis hem från vällingby . från början skulle bara pappa mamma och calle åka upp dit och köpa skor till han men sen ville jga följa med och köpa en tröja från topshop men det inget med det .
ska istället i helgen ta och åka upp till vällingby och titta runt när jag fått min månadspeng ...
jusste idag gjorde min kompis maja en " tatuering " på min arm , eler snarare med en svart penna som typ kommer hålla till slutet av veckan . det står Benna . för jag saknar han mer än allt . längtar tills nästa sommar .
ska nog försöka göra egna armband med pärlorna och berlockerna nu . men vet inte hur man igentligen ska göra . har inte gort det på åratal men det är skit kul men har inte haft tid med det .
annars skippar jag det och tittar på några program jag spelat in på tvn .
roligt liv man har .
tänk er , utan skolan igentligen , vad skullle man göra då . snacka om att bara ligga hemma och göra ingenting. 
då är skolan nästan roligare ärligt talat .

och ni kanske har hört talats om michelle wiströms blogg träff . jag tänkte på att gå på den . jag menar , jag tycker att hon vwerkar vara en jätte gullig person och har igentligen en massa frågor som jag vill ställa , men det skulle också vara roligt att umgås med folk som tycker att bloggningen är en väldigt rolig sak .
skulle tycka att det var kul .



men nu ska jag göra något annat .
godnatt på er ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Du vet hon den där tjejen vi träffade på skönhetsmässan kom på min dans och tittade idag. Vem va det föresten, hon hade en blogg va? <3<3

2008-11-17 @ 21:10:00
Postat av: Amanda

aa , hennes blogg är more.devote.se

ses imorgon puss

2008-11-17 @ 21:21:29
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: nells

ska du gå gmn ?

2008-11-18 @ 16:03:32
URL: http://nellyisacson.blogg.se/
Postat av: Amanda

aa:)

2008-11-18 @ 18:58:48
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

tack <3

2008-11-20 @ 14:44:32
URL: http://ammemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha ,fätt söta ! :D

2008-11-20 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0