äntligen helg

jag fick precis en kommentar och jag ber verkligen om ursäkt , men jag har ingen dator i mitt rum nu för tillfället , men jag ska logga in på mammas och pappas dator varje dag .
igår var vi på myset i lövsta skogen . det var jätte roligt . vi skulle ju sova där också , och det är det läskigaste , att vara ute mitt på natten mitt i en skog . usch .

det är ju svårt när man e 30 stycken så vi alla somnade fem , och gick upp 7 , fyfan .

först när vi kom dit så fick vi packa upp våra saker och ta en madrass och sånt .

det var meningen att jag skulle sova mellan hampus och axel , en så blev de inte , utan man gick unt lite överallt och la sig . först lågh jag bredvid victor , sen kevin och sedan somnade jag bredvid hampus .

iallfall , sen så hade våra mentorer fixat ihop en tisrunda som skulle ta ungefär en timma att göra . vi fick 9 av 20  jätte bra ska ni säga då . haha eller inte .

sedan när vi kom tillbaks låg vi alla i en klump och åt godis och snackade , sedan var det dags för middag ( tacos ) med hög musik . det blev mycke spökhistorier och läskiga saker som hade hänt oss . fyfan , jag satt och grät för att det var så läskigt . sedan grillade vi korv , men emily fick den för den var helt kolsvart. gott !

sen imorse så väckte min mentor oss genom att sätta på jätte hög musik , och dra bort våran madrasser och dansa på borden . hahahahahahahahaha . fan va kul det var ,

sedan blev det dags för bio , men jag sov under HELA FILMEN , men vi fick sluta halv 12 . det var grymt skönt . så kom hem vid 12 ungefär  .så tog några typ kakor och satte mig framför tv:n .

det är ju också bara sååå skönt att det är helg . ska vara med miranda imorrn , men sen vet jag inte vad som händer.

JUSSTE ! Min söta kompis Max fyller 15 idag så grattis till han <3

ska nog vara med han och fredde och några och fira han .


just nu så sitter jag och bloggr såklart och lyssnar på S.O.S med Jonas brothers . älskar dom .

och så tänkte jag göra ett inlägg med en massa bilder bara . det lät lite kul när det dök upp i mitt huvud .


Dagens outfit blev ett par jeans från gina med låga bakfickor , skit snygga . 500 kr

en kofta från gina tricot . kommer inte ihåg hur mycke den kostade .

och ett vanligt vitt linne under .

enkelllllllllllllllllllllllllt blev de.


haha jag och jessica e lite roliga, vi sitter och skriver brev till varran på poste . så har precis skrivit ett till henne , så jag ska gå och lämna brevet snart i posten . det går på 3 minuter .


dagens tips från moi :
gå och lägg er tidigt på vardagar, för annars så orkar man knappt med skolan och man får dålig hy .
och jag borde verkligen ta åt mig det tipset så lite som jag sover. om en halv minut så ska jag börja med mitt bild inlägg !

puss och kram


Kommentarer
Postat av: sara

ja vill tbx till myset!!:( haha du o kevin va ju så söta tsm;)<33

2008-10-17 @ 22:26:13
Postat av: Amanda

jag med ! vi måste dit igen !haha men han hatar mig nu , får paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik !

2008-10-17 @ 22:56:02
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica

det var bäst på myset ! :D:D:D

haha, när vi två skulle hämta korvbröd klockan fyra på natte, haha. så jävla kul! :D haha

älskardig määääst <3

2008-10-18 @ 14:13:25
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Nelly

haha låter kul att vara ute i skogen i kylan, kul att du börjat blogga igen.. :)

varför hatar kevin dig ?

puss

2008-10-20 @ 15:44:03
URL: http://nellyisacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0