lördag

vill bara säga tack så jätte mycke till en kommentar från anton . puss på dig .

idag så var det världens bästa dag .mamma jobbade på skönhetsmässan den här helgen , så jag jessica och maja åkte dit . man fick en MASSA gratis grejjer  , och så var det rabatt på allt .
jag köpte två neccesärer från makeupstore för 100 kr sammanlagt .
sen smink , och så klippte jag mig och plus en massa bilder med mig och linda rosing , och top models vinnare , bobby och blondinbella . jusste sen fick jag gratis hårfärg och slingor och mycke mycke mer .
den här kvällen blir en hemma kväll men världens ästa syster . ska bara titta på min sex and the city box och käka godis .
mysigt .
tittar på världens sötaste film " som man bäddar "

men ska gå nu . ha en super bra helg och lov !

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan, vad kul du har. Ska kolla på SATC filmen din mamma gav till min mamma imorrn, när man säkert e helt slut. Kan inte vi typ göra något på lovet någon dag ?

2008-10-25 @ 23:34:30
URL: http://ammemma.blogg.se/
Postat av: Promila

Jag ville också gå :/

2008-10-25 @ 23:47:22
URL: http://metrobloggen.se/proma
Postat av: jennifer

amanda är du modell? :O

hha fan vad du har förändras sen firdtrottsommaren (;

ddet är jennifer här (A) <3

2008-10-26 @ 13:42:46
Postat av: Anonym

vrf slutar du lägga upp bilder o outfits ? :(

2008-10-27 @ 11:25:16
Postat av: Jessica

VÄRLDENS BÄSTA DAG NÅGONSIN! :D:D:D<3

älskardig <33333333

2008-10-27 @ 19:03:22
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: amanda

emma : haha gud va mysigt ! vill också se den .

jio det är klart vi kan , vi sitter brevid varran nu iallfall :D



promila : okej , synd att du inte gjorde de , det var jätte kul . kram



jennifer : haha aa , haha du med :) vi måste ju bara träffas ocg bussen räknas inte . puss gumman



"anonym " :förlåt , måste börja med det . tack för att du påminner mig . kram !



jessica : aa det var roligy :)

älskardig mäst jess

2008-10-28 @ 17:53:28
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0