20 i 7 .

shit shit shit . när jag vaknade 6 imose så tänkte jag liksom äsch , har ju en och en halv timme på mig men nu så är det inte så mycke tid .
vid halv så kände jag att mitt hår var så jävla tovigt så jag tog en dusch med inpackning , balsam och shampoo .
det behövdes verkligen .
nyss när jag tittade på regnet så tänkte jag bara ha på mig ett par mys byxor . skönt .
dom kommer från gina . asså typ ett par svarta som finns i matchande tröja .
hihi . så ni bara fick reda på de haha .
vi har ju teater nu på morgonen och antar att det inte kommer gå så bra eftersom att 3 av 5 i gruppen inte är så goda vänner direkt .
lovar att det inte kommer bli nån musikal .
suck på de . 
ska sminka mig nu lite , och titta lite på vakna med the voice .
men ni får ha det bra i skolan boys and girls .

/ AMANDA Z ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0