hej cuties !

älskar calles dator även fast vi har likadana . hihi . men eftersom att jag sminkar mig vid min dator så är det smink på hela tangenterna . frääääääääscht .
har faktiskt städat nyss . så här såg det ut innan . KATASTROF ! och förlåt mig för min pytte tv , haha . men ska faktiskt göra om alldelles snart ! och soffan. haha . okej det kanske inte ser så stökigt ut men om ni skulle stått där skulle ni tappa hakan . PÅ RIKTIGT .



idag så började 20 över 8ish och slutade 5 i 3 . lång daag  . för lång .
vi hade bara en enda rolig lektion och det var sy slöjd , jag gör ett MVG jobb faktiskt ! så e stolt över mig själv .
sen så fick jag bara ett G på mitt historia prov . 30/56 . KUL !där e jag besviken , men har ju iförsej bara börjat åttan , så har ju ganska lång tid att skärpa mig .
eller nej , har två prov vecka 39 alltås om ... två veckor . shiit . blir helt hysterisk när jag tänker på alla läxor och hela fadderuttan .

dagens oufit var ny , men lite tråkig kanske .
men sköna var kläderna iallfall .



leopard kofta - H&M
två linnen ( tubtoppar ) - Gina Tricot .
Mina älskade G-Star jeans som dock tyvärr tappat knappen , så får gå och hålla upp dom hela tiden . haha .
men så var det med de .
och så klart ett par världens snyggaste strumpor ,nee skojja.

men ska åka och handla nu med mammsen . vi ska nämligen få lite gäster .
min älskade moster ullis kommer , och hennes amerikanska kille christian .

pussoch kram . ha en super trevlig fredagskväll 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, skulle inte du till halmstad idag ? ;D

2008-09-12 @ 17:46:25
Postat av: Jessica

kommer sakna dig som fan när jag är i turkiet! :(<33

älskardig mäst hjärtat mitt <3 :)

2008-09-12 @ 19:51:38
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du ha gratis presentkort på hm,jc eller gina tricot - då ska du bli medlem här , bara att klicka på länken och bli medlem



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

puss!







2008-09-13 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0