hejhoppp

e ni också lika morgon trött som jag e ?

asså jag kunde knappt stiga upp imorse .

hann ju dock inte skriva eftersom att jag vaknade 25 minuter innan bussen skulle komma , men jag tog bussen som gick 10 minuter efter  . hann precis på pricken till lektionen som tur var .
idag har det varit en " vanlig "skoldag  , med bara lite extra kaos .
den enda roliga lektionen vi hade var hemkunskap .
vi gjorde något tacos liknanande men asså ni vet tortillas bröd med bara en massa grönsaker i . det var supergott men var inte så hungrig eftersom att det var pannkakor till lunch , och då förstår ni ju säkert att man inte bara äter en . hihi
imorgon så är de fortfarande skola men sen efter ska jag dra till villastan för att träffa min kära amanda !
ska försöka dra med henne till vällingby för ska köpa den hära nya mascaran med iliner " inbyggd "  .



ska snart gå oc lägga mig så ska ta bort sminket nu . godnatt kära läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0