hemma.

kom precis hem eftersom att magsåret har flyttat in igen hos min mage , så den skapade " lite " magont .
men det ä skönt att få vara hemma .
tittar lite på film jusst nu , american pie band camp . jag måste bara säga att dom filmerna är sjuka . mycke sex och svordommar , väldigt grova .
helgen har varit helt perfekt seriöst .
i fredags så sov jag och maja hos miranda . vi var ute på kvällen med abbe och dom . det var mysigt .
sen åt vi muffins och tittade på några avsnitt av min sex and the city box .
måste också säga att vi somnade skit tidigt . kl 12 !
och så var jag och miranda duktiga att vara i vällingby kl halv 12 på morgonen .
vi köpte en varsin klänning till min tjejmiddag som höll plats i lördags .
sen köpte jag nylonisaroch ett par örhängen från gina .
men såklart så gick båda våra klänningar sönder , och så fick vi såklart inte byta dom eller få pengarna tillbaks , utan dom skulle skicka dom til nån skräddare och laga dom . KUL !
tjejmiddagen blev ganska lyckad faktiskt .
jess tog en massa kort , och hoppas hon lägger ut dom så kan jag ta dom eftersom att jag inte tog några dock .
iallfall , när alla hade dragit från tjejmiddagen så var vi på baksidan med max, fredde och abbe .
det var kul . vi körde leken jag har aldrig , så det var lite kul , om ni alla vet vad man gör . hihi
sen sov mirre och majsan över hos mig .
vi somnade ganska sent , eftersom att vi städade och tittade på film .
sen på söndag kl 2 så kulle vi få gäster . typ " hela " släkten plus melissa och hennes söta familj .
fick en massa pengar , presentkort underkläder och saker från body shop . det blev en väldigt lyckad fest den med.
mamma hade gjort världens godaste morotskalka och muffins med mjölkchoklad på botten  , mums säger jag bara men mår illa bara av att tänka på det .
sen åt vi hamburgare och pompa med mormor och hela familjen .
det har alltså varit en fullspäckad kväll .
men natten blev katasrofal . satt typ hela natten och grät av att jag var så jävla rädd och fick panikångestattacker av min fobi och mådde så dåligt.  fyfan .
somnade bredvid mamma av en total utmattning kl 3 kanske . fy !
han inte 'äta frukost heller imorse , så det är ju ganska klart värför jkag mår piss idag .
men ska gå och lägga mig extra tidigt idag .
ska försöka skaffa ett helgjobb också imorrn , så jag kan tjäna lite kosing och köpa kläder , för det är verkligen dags snu . HAR INGA KLÄDER SOM JAG GILLAR SÄGER JAG BARA ! så ni som vill ha en massa kläder kan bara komma med en stor svart säck och plocka på er . då e ni bäst säger jag bara !
men ska titta på filmen nu och sedan ringa mamma och fråga om min tid hos min kära doktor .

puss på er , och speciellt på den här speciella tjejen som e världens sötaste och bästa kompis någonsin !

älskardig jess ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

ÄLSKLING!! :D DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS SOM NÅGONSIN FUNNITS! ÄLSKARDIIIG MIN ALLDELES EGNA SKORPAN <33333333333333333333 :D:D

2008-09-29 @ 16:14:17
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0