kristallen

såg ni det på femman nyss ? jag tyckte det var fätt dåligt .
har precis tittat igenom på lite sidor , där man kan hitta lite kläder såklart , och jag har verkligen hittat ganska mycket fint .
vill bara ha dom nu , så kanske ska tigga lite på pappa banken . hihi .
nejmen , alla mina pengar går bort på första sekunden man får dom . jag är klädoman .
men det här hittade jag iallfall .
asså shit var min dator e seg ! äckliga virus .. här nästan lust att slå på skärmen tills den blir medvetslös tänkte jag nu säga . så nu !

det här kommer från topshop  : 

jätte söta i verkligeheten


jätte skön kofta som jag provade som också e jätte snygg med ett par jeans .

söta pumps . fina fina fina på .



sen från frover 21 :

   ser super sköna ut .


sen från .... eh vet inte vad. hittade dom bara :

 skit söt klännig . passar till skolan eller på fest .

 vill ha dom hära skorna !

 sötaste koftan . love


  och nu till sist , min väska som jag hittade på blocket som jag ska köpa för 900 kronor .
älskar den . så jävla fin !

godnatt




Kommentarer
Postat av: melissa

gud vilka fina saker :D

2008-09-09 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0