lördag kväll ...

och har inget att göra !
måste gå ut och hitta på något , tittade liksom på tv hela dagen idag !

förutom när min sötaste mormor kom .  hon och mamma skulle upp till ikea senare efter hon kom .
skulle följt med men orkade inte för jag hade en sån exstrem huvudvärk ! usch .
sen när alla kom hem så kom emmy också för att sova och äta här .
vi åt kött med mammas klyftpotatisar och tzatziki . Mumma !
sedan blev det glass , men jag hoppade direkt in på godiset istället .
orkar verkligen inte skriva idag , är så himla men skriver imorgon .

dagens klädsel :



det blev jätte dålig bild . ska fixa min kamera istället . mycke enklare och bättre.

godnatt bloggen ♥

Kommentarer
Postat av: jessy

söt tröja

2008-09-13 @ 23:25:25
URL: http://jjessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0