tisdag

tänk att jag somnade 10 igår kväll , men ändå så kunde jag knappt gå upp och plus att jag somnade på min svenska lektion . piiiiiiinsamt . andra gången gilt .
imorse övade jag och mitt grease gäng på våran musikal .
det gick väl ändå väldigt dåligt tycker jag .
asså vi bråkar bara hela tiden .
specellt jag och albin , eller jag och axel . dom enda som jag inte hamnar i bråk med är den söta miranda och pouya .
har en känsla över att vi inte kommer få vara med .
vi har föreställning den 9 december tror jag om det e någon som e intresserad :)
iallfall , gick hem efter lunchen pågrund av magont , igen . andra gången gilt där också .
hann plugga lite på so provet som vi har på fredag . det handlar om politik . asså förlåt men jag tycker att det är sååååå tråkigt . det är sång som kommer in genom ena örat och ut genom det andra .....
sen har jag bara glott på tv så man känner nu bara att huvudet kommer sprängas . nu ska jag titta på top model med min älskade syster .
puss på er och missa inte den nya säsongen av desperate housewifes ikväll kl 9 ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ska du konfermera dej? Puss<3

2008-10-01 @ 20:46:34
URL: http://kurtis.blogg.se/
Postat av: linnea

älskar din blogg , men asså kan inte du skriva lite oftare ?

kramar

2008-10-04 @ 00:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0