vi kör ett litet test också nu på morgonkvisten

Har du pojkvän/flickvän? nej
Är du kär? lite kanske
Hur tidigt stiger du upp? halv 7 och 12
Vem/vilka vet mest om dig? familjen , matilda , melissa
Gillar du att slåss? med calle jahh , annars inte direkt
Vad ska du göra ikväll? plugga till so prov
Har du utländska föräldrar? nej det har jag inte
Var har du ont? i ryggen nu
Är du bra på att måla?haha nej inte direkt
Vem kramade du senast? mamma
Vad längtar du till? barnbedraget
Sparare eller slösare? slösare !
Bio eller promenad? Bio lätt !
Är du kittlig?  aa , eller inte lika mycket längre
Rädd för insekter? dom som ser äckliga ut bara
Anser du att du är stark? haha nej verkligen inte
Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag kom på att jag har världens bästa liv igentligen med dom som jag har vid min sida
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov
Vad har du druckit idag? ingenting
Vad var det senaste du åt? riskakor
Vad var det senaste du köpte? godis
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? haha kanske ibland , och såklart när de gäller kläder
Favoritklädsel? jeans
Vad gör dig glad just nu? att jag börjar 10
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött !
Sommarplaner: halmstad och turkiet
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att få fram så mycke pengar som möjligt
Gillar du att sjunga? jaa , älskar !
Vad längtar du mest efter just nu? att få sova sen ikväll och helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0