hej allihopa!

inget skrivande igår för någon hade hackat sig in på mig så jag fick byta lösenord och hela fadderuttan.härligt.
kom hem för kanske 30-45 minuter sen. slutade 20 över 2, skulle igentligen sluta halv 3 men 10 innan är inte så dumt. Precis när jag var påväg hem med jess miranda och therese så ringer fredde och säger att jag ska möta han vid prisma för han hade mitt busskort så det var bara att gå tillbaks. tog busskortet, fick några pussar och sen satte jag mig på bussen påväg hem. är skit hungrig. funderar på att ta flingor eller något. idag så hade jag ett dansprov. del 2 så nästa vecka blir det del 3. det gick väl sådär. gjorde så gott jag kunde, och samtidigt under provet så säger carmela, min danslärare i skolan att jag ska sjunga på två olika tillställningar. hässelbygårds dagen som kommer hålla ute på torget på den halvt stora scenen den 9 maj, och sen på någon anna så allt jag väntar på är ett samtal från någon anna. och hon är en gammal teaterlärare tror jag så hon kommer hjälpa mig mycke med scenframträdandet tills den 9 maj så det blir gymt bra. alessandra, bäst i väst vinnaren kommer också sjunga där. ska fråga om vi kan göra en låt tillsammans. det vore ganska roligt. som sagt, nu blir det förbättrning på bloggen,. det kommer bli grymt! väntar på mamma för jag vill åka till vällingby och köpa en jacka och en kjol från MQ. me ska gå, skriver mer ikväll pussochkram

Kommentarer
Postat av: anonym

palla va ihop med idioten steffe :P hahaha .

2009-05-02 @ 00:37:33
Postat av: amanda

vem då för jävla steffe? HAAHAHAHA

2009-05-02 @ 20:01:59
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: anonym

mena fredde :P

2009-05-04 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0