lista

älskar denna dag! fyfan. har preics varit ute på framsidan och ätit glass som mamma och pappa kom hem med. var på promenad också imorse med marcus. det var mysigt.det blev inget med fredde idag iallfall som vanligt dårå....... men ska försöka glömma det när vi ska på middag ikväll hos emma och hennes familj. det ska bli mysigt. kanske en övernattning? hoppas.. funderar på att göra om bloggen totalt. behöver bara hjälp av ett proffs haha! det får bli en aning senare. vet inte vad jag ska skriva. kanske kan ge min lista som jag skriver varje månad om vilka kl'der som ska bli köpta av mig! haha det är skit kul att göra. har en sånt här fotoalbum ni vet där man klistrar in egna foton och sånt, aa där klistrar jag fast mina såna listor och så har jag bilder på när jag har på mig dom kläderna. det är skit kul

här kommer aprils lista!
  1. bandjackan. villl ha och den finns på gina och är sjuuukt snygg.
  2. en jeans klänning från zoul som jag har smygkikat på varje dag på praoen.
  3. shorts från topshop med en typ av nitar på sömmarna. skit coola.
  4. militär gröna höga pumps från forever 21.
  5. berlock armband från HQM
  6. en lång svart väst från zara.
  7. en lila klänning med dragkejda som går hela vägen på framsidan från devided HQM.
  8. en skit cool byxdress från carlings 699 kr tror jag att de kostar.
  9. ett par örhängen från cubus som jag velat ha skit länge nu!


aa det var den listan. nästa månad frå ni den nya! kram

här är dom underbara shortsen som jag måste ha!

Stud Frayed Hotpant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0