familjen babajou!♥

hej allihopa! inget skrivet på hela veckan . gud fy på mig. har haft prao äntligen. det har varit jätte kul! vi har fått larma, stått i kassan, hänga upp alla kläder, få se alla nyheter, slå in paket städa upp hela lagret osv. det var faktiskt mer än vad jag treodde vi skulle få göra! idag när jag stog och hängde upp en massa kläder så såg jag en jacka där från stockholm som var var så himla snygg! höll på att dö. asså oj jusste jag praoar på MQ hihi.sen en skit cool och en otroligt snygg jeans klänning från zoul. shieet. man blir ju fan demprimerad av att praoa i en affär. då vill man ju bara köpa allt..... usch. önskar att man hade alla pengar i världen jusst nu. eller? och GUD , kände ni hur varmt det var idag eller? jag blev skit glad när jag ut för dörren när jag skulle gå och möta therese. det var fram med solglasögonen direkt och var typ jätte nära från att ta av mig jackan. höll på att dö av värmeslag. äntligen. imorgon sägs det bli 17 grader så man får ju hoppas. då måste jag ju pröva mina jeans shorts fan! och pappa har lovat att ta fram grillen. det har man ju också längtat efter. imorgon ska jag vara med fredde. och påtal om han. han var ju åkte skidor typ hela helgen och så hade han tappat sin mobil från liften så jag har inte kunna prata med honom, så jag var typ jätte orolig över att inte ville svara , så i tisdags så satt jag med alla tjejer och åt lunch i vällinge hus och helt plötsligt så ser jag fredde och max komma mot oss. då blev jag så glad så jag höll på att dö. hjag gick fram typ i värsta hastigheten och så kramade han om mig och viskade "jag har saknat dig som fan". fyfan. älskar dig baby! iallfall, imorgon ska vi träffas en snabbis. det ska bli mysigt. vi kanske ska vara ute när det nu ska bli så underbart väder. på kvällen imorgon så kanske man ska hitta på något med tjejerna? mer snack om det sen. jusste , på tisdag så har jag och freddie varit tilsammans i 2 månader. okej kanske inte det längsta men man måste ju "fira" det. asså usch, fira låter så fult. glöm att jag skrev det. nötskalet har trätt fram igen. nej, nu funderar jag på att gå och lägga mig. är så trött efter att ha jobbat och slitit så nu vill jag bara krypa under täcket.

GLÖM INTE ATT TITTA PÅ " FAMILJEN BABAJOU " PÅ KANAL 1 KL 20.00. MIN BÄSTA KOMPIS MIRANDA ÄR HUVUDROLLEN I DEN SERIEN ALLTSÅ MIRIAM BABAJOU ÄR HENNES ROLL FIGUR. ÄR SÅ JÄVLA STOLT GUMMAN LOVEU ! ♥

Familjen Babajou. Foto: SVT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0