27 dresses

Hej allihopa. sitter jusst nu med datorn i knäet och tittar på 27 dresses.Måste säga att den är riktigt bra. Gillar Malin Åkerman och Katherine Heigl, men jag har alltid tyckt att Malin åkerman varit elak, dryg eller divig i alla filmer hon varit med i. haha.Tänkte bara göra ett litet kort inlägg, så ni vet att jag lever.Har inte städat heller. Gud vad jag är lat.Kanske bra för mig att skolan börjar igen. Börjar bli galet rastlös så ni anar inte asså.Tänkte göra en önskelista till min födelsedag här på bloggen, så får ni se vad jag vill ha. men oftast är det sånt som man igentligen inte kan få, som tex en valp, men vi har ju redan en hund så det sket sig. haha men då börjar jag med den snart då! :) puss och kram!



Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0