Miranda♥

Jag vill bara säga ett par saker. En av mina finaste vänner Miranda Israelsson är jag så otroligt stolt över- Hon är nämligen med i en tv serie som gick för ett tag sen, som heter Familjen Babajou. Att se henne på tv var så otroligt sjukt. Blev såklart skit stolt men det har ajg alltid varit över henne. Hon alltid varit min possitiva mulle som satsat på allt som hon verkligen lever för. Dansen, teatern, hon är helt enkelt en scen människa, Eller aa en teater apa som man kanske skulle kunna uttrycka sig, men skippar det. hihi. Kan säga att hon är den mest jordnära, roliga, trevliga, omtänksammaste person man nog kan hitta. Tänker också säga tack till Sara Johansson som gjorde att jag och Miranda blev vänner från första början. I sjuan var det hon och jag. Vi har alltid haft samma humor. Vi har alltid haft det roligt med varandra. Men man hatr haft sina stunder såklart.Vi har tjaffsat, gråtit, skrattat, aa allt. Vi brukade alltid göra en köksdans när vi var hemma och tex pluggade. Man satte sig vid köksbordet, hade på radion, sen gick en upp och ställde sig på golvet och började dansa oavbrutet, och en filmade den ena.SDet var nog det roligasteeeeeeeee jag varit med om. "Benny quack quack". Inte många som vet men vi gör det iallafall.Sen i 8an gick det väl sådär mellan oss. Men tar inte upp det utan det bästa är att vi är vänner, och jag vet att jag alltid kan snacka med henne, men kontakten vi har nu är väl sådär. saknar min bästa vän. Klart jag gör, men vad ska man göra. alla glider isär, men älskar henne! En vän som henne är svår att hitta. Hon är allt för mig.Det viktigaste är att hon finns i mitt liv, och då är allt bra. Miranda, om du läser detta, kom ihåg att du alltid kommer vara den vän som betyder så mycket för mig. Vi har gått igenom mycket tillsammans och bara vet att det kommer bli mer. Jag älskar dig Miranda Israelsson<3 Du är en sann vän. Mulle♥Vitte. eller hur? peace.







Amanda


Kommentarer
Postat av: miranda

amanda! du är världens finaste och bästa (som jag sagt 10000000 gånger men jag kommer inte sluta för det är så jävla sant!!!!). tack, det va det finaste jag någonsin hört, jag kommer alltid finnas där för dig <3

2009-08-29 @ 22:25:56
Postat av: Emily

Gud va fina ni är! Båda två! Så jävla söta!!!!! <3

2009-08-31 @ 19:34:18
URL: http://emiilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0