:)

 idag har jag varit borta hela dagen faktiskt. var först i skolan och hjälpte dom att inreda vårat uppehållsrum. kom dit kanske vid 12, åkte vid två med axel för en liten shoppingrunda i vällingby. Vi träffade först albin och hans kompis Ebba(tror jag hon hette) i vällingehus. pratade en stund, sen gick vi vidare mot hm och tittade på killavdelningen. jag tyckte det var jätte kul att koka ihop en snygg outfit till axel men nej, han vägrade. haha. jag har ju min egna lilla stil. men det var det. Sen gick han iallafal med på att gå till gina, och i vanliga fall brukar jag spendera minst 30 min där men var lite snäll och gick efter 10 haha. Fick då med mig ett par vanliga svarta jeansleggins för 199. Sen ringde emmy, och då var hon tydligen också där med jullan, så då möttes vi och jag skildes åt med axel. vi gick till gina IGEN haha. och då fick jag yttligare med mig en SJUUUUUKT snygg thist med kedjor och grejer för 199 den med. åh. det ska på imorgon. och tar absolut foton på det. sen efter vällingby åkte vi hem till hennes mamma och hämtade hennes presentkort och sedan åkte vi till stan för att ta hål i naveeeeeln. Var så sjuuukt nervös. eller var rädd för att det skulle göra ont. när vi kom dit så kom emmy på att hennes leg låg i hennes andra jacka, så hon fick inte ta hål. HAHAHAHAH hon är världens klumpigaste i den här världen asså!!!! Men jag fick, så fick fylla i värsta pappret och sen satte vi igång. Han som piercade mig var otroligt trevlig och så sjukt cool! Och vet ni vad? det gjorde inte ens ont. haha. gud va alla snackar asså. det kändes en sekund men sen kändes det ingenting. blablabla. ni kanske inte vill lyssna på mitt tjat.tss. Och lalla, nu sitter jag här. Har titta på tv resten av kvällen. och jusste får ju inte missa att vi käkade på mcdonalds. muuuums. är så jävla mätt.kommer inte komma i min klänning till nyår iallafall. kanske får ta en joggingrunda imorgon. äsch, det räcker med att gå ner för trappan och upp igen. Ja, så imorgon blir det yttligare en tripp till stan. för då ska jag nämligen hålla empan i handen när hon tar hål i naveln, som hon gjorde på mig:) sen på kvällen, venne. jo ska på middag hos jossan, sen utgång för mig. tror jag :P

Men ska ta och hoppa i sängen nu, för imorgon blir det salt och vatten blandning för tvättingen på min söta lilla piercade navel. mm aa lite. Godnatt på er mina söta få få få få läsare!♥

Amanda





loveu♥


Kommentarer
Postat av: sara

hej är du modell.

2010-01-12 @ 13:54:04
URL: http://juustsaara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0