all for love

det blev ingen solbränna idag, utan lite mer brunt rouge. hihi jag tror fredde kommer snart, men vene. han är med max nu iallfall och käkar så vi får se. ikväll kommer det bli jätte mysigt säkert nu när jag och hela familjen åker upp till emmsan och hennes familj för att titta på melodifestivalen och käka en massa godis. eller aa iallafall jag och emma.
just nu lyssnar jag lite på all for love med rod stewart,brian adams och sting. älskar den. har precis sminkat mig, och nu ska jag gå över till garderoben och hitta mig en liten skön outfit. känner mig för mjukisbyxor men nej, det tror jag faktiskt att det unte blir, utan säkert ett par jeans och en vanlig tröja eftersom att vi drar bort ikväll. tror jag ska sova hos emmsan också.  kanske borde ringa henne? vet ni vad, jag har städat. haha! det blev jätte fint, och nu måste jag verkligen hålla det såhär för nästa vecka kommer byggarna och gör om typ hela huset. eller aa, mitt, calles, mammas och pappas rum och toan, och tvättstugan och hela fadderuttan. dom ska bygga vägg till mamma och pappa, slå ihop calles och emmys rum till ett enda stort rum till calles, alla ska få nytt golv och såklart nymålat så mitt rum kommer bli sjukt snyggt. en brun fondvägg och dom andra tre väggarna vita. skit snyggt. kommer säkert bli jätte nöjd känner jag på mig asås. mamma och pappa är faktiskt påväg nu för att åka bort och leta färger och kakel och shiit. vi tänkte ju flytta förut, men vi trivs så bra här så vi gör om allt så blir det ett skit snyggt hus. allt är ju nytt asså, aa förutom toan där nere som ser ut att vara designat och byggt på 30 talet. usch. får rysningar. haha  men nog snackat om det. ska sätta på mig lite kläder nu. puss på er och ha en jätte trevlig lördag. snart börjar skolan igen, och sen är det bara 5 veckor kvar till praoen. woho! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0