ett roligt test snott från sara !

Hur svarar du i hemtelefonen?
hej det är Amanda

Hur svarar du i mobiltelefonen?
"aa eller hallå

Ringer det mycket till dig?
aa

Ringer du mycket?
ja, eller smsar ju mer men ringer ganska ofta

Vem ringde du senast?
Miranda

Hur mycket pengar har du?

100 spenn ! WOHO

Senast kramat och när?
kommer inte ihåg, kanske kramade mig själv imorse.hihi

Antal timmar sömn inatt?

runt 8 timmar

Sov du ensam?
japp

Vem sov du hos senast?
hmm, miranda tror jag att det var.

Vem sov hos dig senast?
Emma

Vem vet mest om dig? 
Emma, antagligen miranda jessica men mest felicia

Vem vet du mest om?
asså jag vet mest mest om Emma men annars är det felicia miranda jessica. haha och får ju inte glömma jungan.

Vad ser du fram emot?

turkiet och praoen

Vad vill du ha just nu?
pengar och kläder för frysen som fasen haha

Vem längtar du mest efter?

fredde

Vem vill du helst slippa?
ojdå finns många men ska nog inte nämna något asså

Vem stör du dig på?
m och k .

Vem vill du sova bredvid inatt?
freddie..... eller det får väl bli med mig själv dådåe.

Vilken buss åker du oftast?
119 varje dag.

Vilken årstid är det nu?
äckel vinter eller det närmar sig mot våren asså!

Anser du dig själv snygg?

den frågan får man nästan ställa till någon annan

Har du varit kär?

Ja

Är du kär nu?
ja

Är du en bra partner?

asså svårt, det får ju killen antagligen avgöra men jag måste säga att jag är en sån som tror för mycke. och det är ju dock inte så bra. hihi

Har någon varit otrogen mot dig?
venne

Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
?

Har du varit otrogen?

Ja.....

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? 
uppraggad eller både och hahahaha

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

... jodå

Vad åt du senast?

frulle

Är du polare med grannarna?
eh nej uinte driekt dom är 50 typ så det är ju mest mina parents som umgås med dom eller jo umgås med mattih som bor 50 meter ifrån mig !

Har du varit på ett party?
det låter kul

Har du varit utomlands?
japp

Var är dina syskon just nu?
calle är hos sin kompis och emmy är i Egypten

Vilken tid gick du upp imorse?
10.30 typ

Vad gjorde du kl 2 inatt?
somnade precis.

Vad är det första du gör på morgonen?
skriker åt mamma för att hon tjatar om att det är frukost eller antagligen vaknar haha

Vad ska du göra efter det här?
göra mig iordning för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jess

<3333333333333333333333333333 älskar dig mäst bästavännen min!

2009-02-21 @ 15:16:37
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0