plugg skor och kläder

Sorry för dålig uppdatering. Så tänkte skriva ett litet inlägg nu.
idag har det varit en riktig skitdag. orkar inte ens tänka på det. har inge kust att gå till skolan imorgon iallfall.
efter skolan så följde bästavännen miranda hem till mig. Vi åt e n kanske tusen mackor och sedan tog vi fram böckerna och började plugga till no provet som kommer imorgon. Sen så hade vi våran traditionella radio dans. skit kul.
Har precis ätit pannkakor men tittar lite på tv nu. ska städa undan lite på mitt rum om typ en timme, sen så ska jag plugga igen. Vill verkligen få bra poäng på det här provet asså.
imorgon så ska jag, albin och fredde sova hos miranda. det ska bli skit kul. längtar lite faktiskt, men får lite panik övetr att min lilla kusse ska komma och sova här men så är jag inte där. aja. kanske hinner pussa lite på henne innan jag går till miranda.
hittade lite kläder och SKOR som jag ska köpa och sparat lite money till så här har ni dom.
        svarta eller bruna?  

så där hade ni lite av de som kommer hamna i garderoben . men kom på att jag har typ bara svarta kläder. va tråkig jag är igentligen men det pasar ju till allt, eller hur? så ska inte klaga. ska nog ringa miranda nu.

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

älskardig bästavän <3

2009-02-05 @ 21:06:17
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: sis

köp allt så kan jag låna!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-06 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0