Talang 2009 här kommer jag!

kom hem från skolan för nån timme sen som såklart var en pina. Bara en massa tråkiga lektioner men få däremot. började kl 10 och slutade 5 i 3. faktiskt ganska skönt måste jag säga.imorgon fyller papi år. 13/2 på en fredag också. hmmm inte så bra asså haha! ska bli sjussad upp till vällingby med emmy av pappa för att möta upp mamma där för att köpa presenter till pappa, men suger ärligt talat på att köpa till killar för man vet ju verkligen inte vad dom vill ha. nämn en sak liksom? aa men typ kallsonger. det köper jag typ alltid. gud va tråkigt. haha
aa får fundera lite mer på det senare.
Har käkat lite hönö kaka med yougurt samoa och lite flingor i. skit gott.
Har ätit en massa godis idag också, choklad såklart eftersom att mensen är påväg. men hatar att den fortfarande är så oregelbunden. Det kan liksom ta 2 månader innan den kommer och jag som får så otroligt ont i magen. usch.
Killar ska verkligen vara glada att dom inte har mens.
iallfall, lyssnar också på en massa musik på tobbeno1.se. måste säga att jag hittat väldigt många och bra låtar där. hihi
ska också öva lite mer på hallelujah så jag sätter den till den 11 mars och måste få det låta bra eftersom att den är ganska mörk och jag brukar oftast ta dom högre noterna.

önska mig lycka till också för på lördag ska jag på uttagningen till Talang 2009 i saltsjö boo. kommer fan skita på mig för är skit nervös och det värsta är att jag inte har valt vilken jag ska sjunga. tar väl hallelujah så jag kan köra en liten för repetition. hihi puss på er

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha gumman få fan vad skön du är med din kommentar ! vilken ip address har den där personen som kommenterar i din blogg så kan vi se om det är samma. älskardig gumman

2009-02-12 @ 17:38:15
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: anna

gumman det kommer gå super, jag vet att du kan och du är så grymt duktig på att sjunga ! älskardig

2009-02-12 @ 18:10:04
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: Jessica

LYCKA TILL ÄLSKADEVÄN <3

JAG TÄNKER PÅ DIG PÅ LÖRDAG :D:D:D:D:D

LOVE YOU MOST <3

2009-02-12 @ 22:12:43
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0