apa

har inte pallat skriva pågrund av mitt dåliga humör. är skit arg på mig själv så har bara lust att slå gittaren i huvudet på mig. hahablev en skit tråkig kväll asså. ingen älskling blev det...... utan emmy. hon var också helt deppig så där satt vi och tittade på lets dance och satt vid datorn. kul kväll! NOT NOT NOT NOT NOT NOT! vill ha fredde hos mig. det här är inge kul längre asså. jävla cp hor rykten. är sura på alla som bara snackar en massa bullshit och sedan får man skit för det själv. usch. men det blev som det blev för jag är en sån jävla efterklok jävla kokosnöt ! nej nog med surandet och bulan från gitarren på huvudet som är som en tennis boll så ska jag fan gå och lägga mig. eller nej, kanske ska titta lite på favvo filmen "dreamgirls"  love . världens bästa musikal film i hela världen säger jag bara hihi. man ryser när man lyssnar på när jennifer hudson och beyonce sjunger. shiiiet pomfritt asså. vad ska ni göra på lovet då? jo själv ska man inte göra en liten kiss stråle asså. jo, ska dra till mammas jobb med jess iallafall. det är det enda man vet. man låter ju väldigt upptagen. yeah right! asså jusste, igår när jag väntade på bussen så stog jag och snackade med jessica. och sen mitt från ingenstans så kommer bussen typ 5 centimeter från hennes ansikte. jag höll på att dö av rädlsa. trodde hon skulle bli påkörd men fyfan va jag garvade och samma sak när miranda skrev fel kod 3 gånger (även fast jag faktiskt sa att hon skulle låta bli) när hon skulle titta hur mycke pengar hon hade kvar på kortet, och sen tog dom kortet så på måndag kommer hennes nya. asså det var det roligaste. riktigt underhållande måste jag påstå. nej men nu ska jag sätta på mig sov tröjan och sedan gå tillbaks till att sura och antagligen titta på film eller sova. lov är ju faktiskt inte sådär jätte bra för en för man sitter sedan bara antingen och tittar på tv hela dagen för att hela världens har åkt bort för att åka skidor, och plus att man sover bort halva dagen. nej, usch. nej men skönt att slippa äckliga skolan. är fätt trött på alla läxor och prov och hela fadderuttanlej så tar chansen till att sova hela dagen, var ju inte upptagen som jag sa. snälla rädda mig! haha. oj kanske lite mycke att läsa? nejdå. sov gott nu allihopa. pussochkram

bjuder på denna skit snygga bilden på moi. stolt fotograf-miranda eller så skäms hon för att jag sa det nu. haha

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååååh längtar som fan tills vi ska till din mammas jobb!! :D wohoo

aa, shit asså, tänk om jag hade blivit påkörd av bussen. men fan vad vi skrattade sen ;p hahahaa galet!

jag tycker du är superfin på bilden :D

älskar dig mäst <3

2009-02-21 @ 10:31:43
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser ut som att du har en piericing i näsan, har du det ? Hoppas du får ett roligt lov ändå !<3



VI kanske kan göra något nån dag

2009-02-21 @ 12:54:50
URL: http://emmaaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0