Go kväll

Gud va skönt med lördag va? Vill bara be om ursäkt för skit fålig uppdatering. Ibland så har man bara inte lust eller tid men kände att jag ville skriva av mig lite.I fredags så var jag och familjen på middag hos familjen Lindmark. alltså min barndomsvän Emma. Det var jätte kul faktiskt, och när det blev hemgång så bestämde vi oss för att Emma skulle sova hos mig. Inte för att vi knappt gjorde något när vi kom hem, eller jo vi sov. Asså vi somnade direkt. Men man blir helt slutkörd efter skolan. iallfall, när jag och emma vaknade så tog vi i oss lite frallor. Sedan så hoppade jag in i duschen, så emma satt och läste en massa chic tidningar på toaletten medans jag stog i duschen och samtidigt snackade med mig. Sen gjorde vi lite pankakor och skar upp lite apelsiner och kiwis. Jätte gott, känns som jag har ätit för en vecka plus middagen. kött med potatis gratäng. och godis! nej, fyfan. det blir alltid så på lördagarna. Emmy var här idag också. Vi dansade till high school musical låtar. Vi är sååååååå mobbade men vi har ju så jävla kul asså. Snart fyller maja år. Den 5/2. Jag och miranda ska nog dela på presenten och eftersom att jag och miranda köper tillsammanse så kommer det säkert bli något från en sex affär.Så är vi. hahaha. Kommer kanske lägga upp en massa videos imorgon om jag hinner eller idag kanske man ska säga? Ska träffa melissa och hennes familj "idag" tror jag , men vill träffa min älskling , men får göra det på kvällen då. Nu ska jag ta och stänga av sex and the city och säga godnatt för idag.
Trevlig helg. ( inte för att det knappt är något kvar på helgen dåra :P ) ♥♥



 

ps, måste säga att jag får panik när jag ser den här bilden. Hemskt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

på vems bloggg haru hittat bilden ? :/

2009-02-01 @ 10:36:48
Postat av: Jesssssssssssssss

ja, amanda du måste lägga ut i'm your granmother videos :D ch bilden på dig, mig och calle :D hahahaahahahahahaha!!!

älskardig mäst hjärtat! <3

2009-02-01 @ 12:52:26
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Amanda

på Emmas kompis blogg :)

2009-02-01 @ 14:01:28
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0