hej allihopa.

en riktig skit dag . började med att åka till bup i bromma för att träffa läkaren där med pappa. var där vid 9 så var tvungen att vara borta dom två första lektionerna på morgonen .sen fick jag en kanelbulle av pappa för att jag hade blivit så himlaaaaa upprörd efter mötet där på morgonen . iallfall , åkte sedan tillbaks till skolan och åt lite lunch , eller åt och åt , var inte ens där eftersom jag precis hade ätit frukost . sen hade vi hemkunskap . älskar hemkunskap .jag och alexandra gjorde kanelbullar som var dagens uppgift för alla idag. dom blev jätte bra och skit goda . så därför tog dom slut på typ 30 minuter . hade också matte prov . usch ! usch usch usch , fast det gick jätte bra faktiskt! först protesterade jag och då kastade han provet rakt i ansiktet på mig . okej liksom ? hahaefter skolan så tog jag bussen hem med emmy och nästan somnade på bussen . nej , somnade faktiskt när jag kom hem . det var jätte skönt . bara ta ett break från alla läxor och allt annat skit . ska ta en lång varm dusch nu , sen blir det läggdags för mig och har sovmorgon imorgon till 10 ! Woho .
ska också slinga mig och ha avstämningsmöte på bup , så det kommer bli en upptagen dag imorgon .
men vill inte gå till frissan för jag har plattat håret så mycke så att håret är strävt som en tax så dom kommer nästan få raka av allt hår på nöten . gud ......då kommer jag skrika.

godnatt på er. kram ♥

love u bästavän

Kommentarer
Postat av: din jess

OCH JAG ÄLSKARDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG! <33333333

det blir nog jättefint med ditt hår vad du än gör med det! det kan jag lova! :D

amanda, glöm inte brevet imorgon heller :) tihi

älskardig mäst hun <33333333

2009-01-22 @ 20:40:40
URL: http://jesssicca.blogg.se/
Postat av: Carolina ;D

BLOGGA MER ! :D Och sätt in flera bilder ;)

2009-01-24 @ 15:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0