hemma

skojjade bara tydligen. alla säger att provet är på fredag men ska ändå plugga idag. har faktiskt jätte ont i huvudet. calle har säkert smittat mig med sin förkylning. fuck!
jag och mamma ska ringa och beställa in våra grejer vi har beställt. sen kommer det väl ta en vecka innan allt kommer , men det ska bli kul och se hur allt sitter på en sen. hahahar beställt en jätte fin bikini men visar den när jag fått den sen.
jag känner mig också så jävla ful idag. liksom en bulle rakt på nöten och inge smink eller nåt. usch och blää. ska ta ett långt bad ikväll tror jag. gud va skönt. men mitt hår känns mycke friskare nu när jag har slingat, färgat och klippt, men det ät otroligt kort. men det växer väl ut så småning om.
gud, har inget att skriva om . mitt liv är verkligen inte spännande jusst nu.
jusste, måste öva en del till bäst i väst också. känner mig faktiskt lite nervig.



















älskar er tjejer ! ♥


Kommentarer
Postat av: jess

och jag älskardig meeeeeer <33333333

2009-01-27 @ 20:09:46
URL: http://jesssicca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0