hi guys !

jag vet att jag inte har skrivit något sen min tävling , men nu så ska jag skärpa mig . fattar inte värför jag var tvungen att skriva jusst nu när jag börjar 8 men är inte trött fan .
hoppas ni har haft en bra start i skolan . det har hänt mycke nu för mig iallfall ! shiiiiet asså .
fick reda på för EXAKT en vecka sen att vi ska ta planet upp till turkiet en vecka och sedan halmstad 2 veckor . det kommer bli värdldens bästa sommar för min del .  känns som jag vill packa redan nu . så spänd är jag iallfall . hoppas ni får en bra sommar ni med . har en massa homeworks den här veckan så måste sitta hemma och plugga frånomed nu asså . ska också äntligen få slinga mitt hår , för utväxten har blivit hemsk . det blir så fult !
jaa..... vad har man mer att säga ? jo jusste , har ni sett dom tre nya coola skorna på H&M ellär ?!!!!
asså jag blev jätte kär i dom skorna med kilklack ! dör för dom asså . tror att kenza och lisaplace har ettt par dom med .men måste bara köpa dom , men man kanske borde spara pengar till turkie istället .
nej men måste verkligen sova nu . ska ta och titta ett till varv i H&M katalogen och se om det är något mer jag ska ha har bara typ beställt en bikini , ett linne, ett par skor och typ ett jätte fint armband men man ska ju passa på när mamma sa att det var pappa som skulle betala ;) ! haha . stackarn .
godnatt och kram på er !

JUSSTEEEEEEEEEEEEE ! det har anordnats en tävling som heter bäst i väst här runt hässelby, och miranda anmälde mig . Det är som idol . man vinner en skivinspelning och en musikvideo inspelning. hur coolt låter inte det ?

GODNATT !

Kommentarer
Postat av: anna

gumman du kommer vinna det lovar jag !

Jag ska också till turkiet i sommar, tänk om vi åker till samma ställe :D love yaah

2009-01-21 @ 10:17:46
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: din jess

love you baaaaaaaaaaaaabe <3333333

2009-01-21 @ 20:06:30
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0