hissar och sedan dissar !

       1. det första på min hiiiissar lista så kommer ...... KAVAJEN ! det är så himla coolt och samtidigt snygg . 
man kan ha med en en vanlig tshirt under och ett par jeans . det var därför jag köpte min kavaj på gina idag som är kort.  love iit säger jag bara !
 
    2. det andra på listan är solglasögerna . skiter i om det är vinter, utan om man vill ut på stan så tar man på sig kavajen och ett par svarta brillor. så himla coolt. 

3. det tredje på amanda listan är concealer från make up store. jag säger bara att det har typ räddat mitt liv haha . 
innan så tjatade man ju alltid på hur svart man var under ögonen eller en finne som lyser rött som ett stoppljus , men nu så kan man ara dölja allt sånt . och det bästa med den concealern är att den håller hela dagen , och den täcker både röda partier , blåa/svarta partier och gula partier ( vart man nu är gul någonstans haha )

4. fjärde och sista på amandas fabulous lista så så kommer ............ chic tidningen . haha okej den kommer med på min lista för att i den tidningen kan man få alla möjliga råd och det jag älskar med tidningen är att man kan hitta så sjuka grejer som man nästan aldrig skulle våga ha på sig men sedan när man väl är på stan så har typ alla på sig det. haha
okej , ni fattar inte men man måste se det med egna ögon . det kan liksom stå typ det är inne  med att man ska ha en banan fastsydd på mössan , och så ser man det. haha



1. jag måste säga att jag hatar moon boots ! jag såg ett par tjejer häromdan som hade såna ed ni vet typ päls på , och det är så himla fult . fattar inte att man vågar gå runt med dom nu , FORTFARANDE ! jag hade såna för typ 3 år sedan , sen så åkte dom ner i papperskorgen . usch och få på det !

2. det andra och sista på min dissar lista är tjejer på stan som tittar råsnett på en . helt utan andledning. det är det värsta av allt , och tjejer som går fram till en och säger vad glor du på när man typ hade tittat på den i typ en halv sekund . usch . såna personer hatar jag .

men nu blir det läggdags för amanduz.

godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mkt för kommentaren , din blogg är riktigt söt alltså :) bara så du vet, Idol Agnes är en av mina vänners stora systers bästis. Rätt coolt <3 , jag ska nog kolla din blogg

2009-01-03 @ 20:11:42
URL: http://wwwamandawinroth.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag håller med din lista!

2009-01-03 @ 22:32:47
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: Amanda

lägg in mer , jag vill läsa :P <33

2009-01-03 @ 23:41:24
URL: http://wwwamandawinroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0