Morgon ? eller kväll ?

shieeeet vad läskigt asså. jag hade jätte ont i huvudet så jag gick och la mig vid fem.
sen när jag vaknade så väckte emmy mig. och vet ni vad, jag trodde att det var morgon ! asså det känns som det fortfarande. jag fick jätte panik. trodde jag hade sovit hela natten, och att jag liksom ätit frukostr och skulle till skolan. fyfan asså. kommer inte somna ikväll iallfall eftersom att jag sovit en liten stund nyss. smarta Amanda va?

ikväll är det iallfall top model. Woho !!!!! men jag vet redan vem som viner och jag gillar henne inte alls.
men ska tydligen äta middag nu som jag trodde skulle vara en skål med flingor som frukost menmen . kött som "frukost" blir nåt nytt.

kram A


Kommentarer
Postat av: jess

haha, du är ju bara för rolig! :D

skickar brevet imorgon :D mihi!

älskardig mäst <3

2009-01-27 @ 22:03:17
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0