nej, nu måste jag skärpa mig .

har inte bloggat jag vet. måste börja göra det. det är ju faktiskt riktigt kul att göra det och få skriva av sig lite.sitter och tittar på film , den heter wild child med Emma Roberts. den är jätte bra. en riktig tjejfilm . ska snart på middag hos min gamla kompis familj som bor typ 50 meter från där jag bor. jätte nära.
har precis gjort mig iordning och det blev bara ett par vanliga jeans , linne kofta och en halsduk .
ska gå hem lite tidigare och kanske ringa nån och fråga om hon vill komma över .

jusste, tävlingens vinnare är....... Jessica Grinde . Så grattis ! kommer säkert komma fler tävlingar :) har skickat ett e-mail med lite information om när och var och så , så det ska bli jätte kul att få träffa dig .
men ska gå ner och äta något, för har inte ätit sen 9 imorse.

skriver ikväll kram på er !


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför vann inte jag tävlingen? nee juste jag ville ju inte vara med, det var så det var :D HAHA men sen så tyckte du ju jag la "onödiga" kommentarer HAHHAHA

2009-01-24 @ 19:06:18
Postat av: Anonym

har du kul eller? att du orkar hålla på . hur gammal är du igentligen?

2009-01-24 @ 19:52:34
Postat av: Anonym

haha men jag är äldre än dig :D, tycker det är riktigt kul faktiskt :D HAHAHAHHA

2009-01-24 @ 21:43:17
Postat av: Amanda

skratta du för jag bryr mig inte.

2009-01-25 @ 14:37:23
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jasså det gör du inte? det verkar som det iaf :D HAHAHAHA

2009-01-26 @ 14:57:56
Postat av: anna

svar, gör du ? jag vill inte ta det i bloggarna utan vi tar det privat istället. love you

2009-01-26 @ 21:01:00
URL: http://annagustavssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vem gör vad anna? DU ÄR LITE TVETYDLIG? hmmm HHAHAHAHA

2009-01-31 @ 12:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0