redo för skolan kanske ?

såklart så höll jag inte mitt löfte om att gå upp tidigt men jag har dom bästa drömmarna så jag vill adrig vakna . kommer iallfall få probem med att sova ikväll . vaknade liksom vid 2 .
har pluggat till matte provet imorgon , och tittat lite på tv typ och skrattat med pappa som är hemma med förkyldning . stackarn . sitter bara med pappas tshirt som har blivit min sovtröja , och ett par mjukisbyxor . ikväll ska jag plocka brynen , duscha allt sånt så man är redo för skolan haha .
och jusste , jag vet att min header blev JÄTTE ful men fixar sdet ikväll . kom ihåg nu är sprid lite rykten om min tävling för det blir ett bra pris säger jag bara ! nästa vecka så är det fittfram med att tävla . men ska plugga lite nu , eller hjälpa pappa med maten . puss och kram !

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Tack :)

2009-01-07 @ 21:21:35
URL: http://hhemligast.blogg.se/
Postat av: josephine

fin blogg :)

2009-01-16 @ 12:55:35
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0