skooor och kläder

onsdag idag och en lång dag i skolan. slutade vi 4 tiden och då kom pappa och emmy till min skola för att sen också handla lite mat vid ica bredvid min skola, och det blev falukorv med makaroner. det var skit gott ! haha .
Tittar lite halvt på next. Det verkar så himla fejkat igentligen men det är jätte kul att titta på.
iallafall, börjar 10 imorgon men måste ändå upp tidigt för att ta en liten dusch.
Imorgon kommer jag också bara slänga på mig ett mjukisbyxor tror jag. Det lät faktisktjätte mysigt.
Jusste, idag har min lillebror namnsdag . så mamma och pappa kom hem från kista med en prinsess tårta till honom , men dom var också där för att klippa sig . Dom kom också hem med ett helt nytt täckte till mig, men det var lite för tunt.
När mami var på åhlens så såg hon britney spears nya perfym , och jag blev helt galen eftersom att jag samlar på hennes parfymer. har alla! så måste köpa den när jag åker upp till vällingby i helgen, eller nej kanske orkar spara mig till flygplatsen sen när vi drar till turkiet. ska spendera månadspängen på kläääääääder såklart.
hittade jätte fina skor från topshop med nitar på . skit coola. dom SKA jag ha.
okej skojjade dom här var finare till sommarn sen, eller fester.

LARIKIN-Velcro T-Bar Shoe

men nu ska jag ner och borsta gaddarna. godnatt


Kommentarer
Postat av: Victoria

älskar skorna ;)

2009-01-30 @ 20:35:33
URL: http://viml.blogg.se/
Postat av: jess

UPPDATERA AMANDA!! :D:D

älskardig mäst <3

2009-01-31 @ 11:50:54
URL: http://jesssicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0