snor ett litet test från victora

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år 4 månadeeeer
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Jess
3. Hur lång är du? 1.70 typ
4. Vilken är den senaste filmen du sett? sex and the city
5. Vem ringde du senast? jessica
    -Vem ringde dig senast? Jessica
6. hur löd ditt senaste sms och till vem? min pappa sjussar mig nu , kommer snart :)<3 / jessica
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa ! lätt
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av det.
10. När såg du senast din mamma? För några timmar sen typ.
11. Vilken ögonfärg har du? gröna
12. När vaknade du idag? vid 2 typ
13. Vilken är din favoritjulsång? shiit , det var svårt
14. Vilken är din favoritplats? Halmstad
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i mitt eget playboymansion haha .
17. Vad skrämde dig om natten som barn? spöken
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? en sak ur albins tvserie haha
19. Hur stor är din säng? jag venne
20. Har du stationär eller bärbar dator? min är en vanlig , men jag ska verkligen skaffa mig en bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? sover med pappas djurgårds tröjor
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? stockholm som alltid
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor, men det beror väl lite på vart man är också
26. Är du social? aa,oftast .
27. Vilken är din favoritglass? citron sorbet
28. Vilken är din favoritefterrätt? cheesecake eller vanlij glass med varma hallon
29. Tycker du om kinamat? aa som fan , eller mest thai
30. Tycker du om kaffe? usch. har försökt att gilla det men nej usch
31. Vad dricker du till frukost? te
32. Sover du på någon särskild sida? öh....
33. Kan du spela poker? nej, eller har låsats att jag kan men nej det kan jag verkligen inte :)
34. Tycker du om att mysa? aa älskar
35. Är du beroendemänniska? aa , ibland. har mycke tvångstankar
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? aa min morfar men han är ju död nu en ändå.
37. Vill du ha barn? aa absolut men inte direkt nu
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och franska och såklart svenska
39. Har du någonsin åkt ambulans? neee, eller venne
40. Föredrar du havet eller en pool? havet såklart , om det är tillräckligt varmt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? KLÄDER! :D
42. Äger du dyrbara smycken? nej eller jo en ring med riktiga diamanter och riktigt guld . typ som en förlovningsring som mamma fick när hon var i min ålder , och jag tar aldrig av mig den.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? desperate housewifes, top model och project runway
45. Vem är den roligaste människan du känner: Jessica, pappa , miranda , emmy och mamma. dom har världens bästa humor asså
47. Vad har du för ringsignal? har im yours med jessica som sjunger
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? aa
50. Flirtar du mycket? aa lite ;)
51. Kan du byta olja på bilen? nej , usch skulle aldrig klara det
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej , men om jag skulle köra så skulle jag fått det
53. Vilken var den senaste boken du läste? när livet stannar
54. Läser du dagstidningen? nej , men om det är vilken tidning som helst så läser jag aftonbladet. haha
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? haha nej , finns nog inte plats för det , eller jo jag och pappa göra lite hip hop moves när det kommer någon riktigt bra låt på the voice haha
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? kommer inte ihåg
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jag vet inte .
59. När var du i kyrkan senast? flera år sen
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? CARMELA !
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? aldrig?
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? min familj och jessica idag :)

godnatt allihopa ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0