test som vanligt :)

Brukar du komma i tid: Oftast
Vad hade du i din mun senast: chips
När mår du bra: när jag är i halmstad :(
När blev du fotad senast: av jessica
Hur känner du dig nu: trött och rädd
Kan du laga mat: aa
Vad pluggar du: jag går i grundskolan
Vad tycker du om fötter: haha , vad jag tycker om fötter? jag älskardom , haha nej men jag venne , man har ju ett par så .....
Är du smart: nej
Är du aktiv i skolan: Jag gör mitt bästa
Vad saknar du: jessica och robin b :'(
När och varför grät du senast: idag när jag träffade robin haha
Var det pinsamt att svara på det: nej :P
Hade du en bra kväll igår: aa som fan!
Din favoritdryck på morgonen: teeeeeee
Är du nöjd med ditt liv: aa oftast
Vad vill du jobba som: frisör och sångerska
Har du tråkigt just nu: aaaaaa
Vad gör livet värt att leva: famlijen sången och mina vänner
Vad i livet ångrar du: mycke
Är du musikalisk: ja
Vad lyssnar du på för musik: allt möjligt men gillar lite rock
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej , har flera olika stilar faktiskt
Är du bortskämd: jag vet inte, kanske lite ibland, bara man är bekväm i den man har så
Är du trött: aaaaa
Vad gör du imorgon: har ingen aning.

Din första

Första piercingen: I öronen när jag var 4 5 nåt sånt
Första bästa vän: felicia antar jag
Första priset: musiktävlingar och simmärken fast det kanske inte är något pris hahahahahahahhahahaa
Första sporten du började på: dans!
Första semestern: hmm, vette fan .
Första konserten: det kommer jag inte ihåg , men den senaste var rihannas
Första kärleken: i sjuan
Favoriter:
Filmer: komedier oftast

Tvprogram: Top model, project runway och desperate housewifes
Kroppsdel: aa det har jag , nej men jag är svag för killar med magrutor och snygg röst. hahahaha vet inte värför men så är det . fast det var ju ingen kroppsdel men aja
Sport: hmm , en sak ingen vet om mig men jag älskar att titta på hockey haha , men om man menar vad man gillar att göra mest så är det dans
Plagg: jeans ! lätt fråga asså . och älskar kavajer och sånt.
Bok: när livet stannar

Just nu:
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Ska du: sätta på mig pappas stora djurgårds tshirt
Lyssnar du på: tvättmaskinen haha , det enda jag hör
Väntar du på: att benna ska ringa, eller jusste jag skulle ringa honom . my bad !
Tittar du på: tangenterna och skärmen
Har på du på dig: jeans leggins och min gråa myströja från gina

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon !
Kortare eller längre: Längre ofc
Snygg mage eller snygga armar: hmm ,svår fråga . magen isåfall eller aa, eller venne båda haha
Busig eller lydig: båda !
Långt hår eller kort hår: vill inte ha en kille med hår ner till knäna för då ber dom en att borsta det åt dom och fläta haha nej skojja men , det beror på hur långt det e .
Brunett eller blondin: shiit, svår fråga. gillar båda faktiskt
Charmig eller flirtig: Charmig lätt

Har du någonsin:

Rymt hemifrån: aaaaa
Röntgats: venne , säkert . olycksfågel som jag är så skulle det inte förvåna mig :P
Krossat någons hjärta: aa :(
Gråtit när någon dött: ja! :'(

Tror du på:

Gud: nej
Mirakel: aa
Aliens: Nej
Magi: aa lite faktiskt
Himlen: mm :)
Tomten: inte längre , när jag såg att det var pappa under låtsas skägget :( :)

Sex på första träffen: nej
Kyssas på första träffen: aaa
Änglar: ja ! jag vet att jag har en skyddsängel däuppe eller nere :P

så nu vet ni lite mer om moi ! kommer snart med min hissar dissar lista !


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag går också i musikklass , fast i Kristianstad :)

2009-01-03 @ 20:12:51
URL: http://wwwamandawinroth.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag går också i musikklass , fast i Kristianstad :)

2009-01-03 @ 20:12:55
URL: http://wwwamandawinroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0