tjollahopp

sitter här påklädd med fullt smink i ansiktet men vet inte vad jag ska göra. kanske ringer maja eller jess och frågar m dom vill hitta på något . idag har jag faktiskt på mig min nya korta kavaj , min signerade skit tuffa tshirt från rihanna och ett par jeans. enkelt , men aa ganska snyggt . ikväll så får man ju heller inte missa TOP MODEL . säsong 11 kl 20.00 . sjukt. det är mitt favorit program helt enkelt . snodde bilden från blogg. se hemsida ;)
  
ska nart åka och handla mat med mamma tror jag .
vad tycker ni och bakrunden på min blogg ? jag älskar den men jag måste göra ny header bara helt enkelt . men nu kom mamma in och ropar så måste gå . hemlisen avslöjas nästa vecka ;) kram


Kommentarer
Postat av: Maria

aw taack:) wihooo top model!! :D

2009-01-06 @ 16:55:57
URL: http://maarlan.blogg.se/
Postat av: Maja

naw du ringde inte mig ju haha!!!

2009-01-06 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0