idol kevin , alice och ROBIN B

go kväll . inga bilder ikväll för min dumma äckel dator kan inte ta emot dom men ska lägga ut dom imorgon . LOVAR!
har varit med jessica idag , eller idag och idag , typ runt sex . vi började med att snacka om hur våra lov har varit hitills och sedan blev det lite tacos med hela familjen .
och såklart så måste man ju ha godis och chips om man ska sova över så vi gick ut i kylan och halkade lite där och här och letade efter äffärer med godis för ica var stängt i åkermyntan , och videobutiken var stängd men sen så gick vi till preem och det är ju alltid öppet men dom har ju typ ingenting menmen nånting iallfall.
det blev en påse med godis, en påse med chips och dipp. men nu vill jag aldrig äta det igen för är så hiiiiiiimla mätt asså haha .
Nu tittar vi på min sexandthecity film , och sen så har jag ingen aning om vad vi ska hitta på.
imorgon ska vi iallfall åka till K:fem där Alice , Robin B och Kevin från idol ska vara . Och jag är så jävla kär i Robin så jag ska defenitivt komma ! ska dra jessica dit tidigt för jag ska stå längst fram. så är det bara!

Robin Bengtsson Foto: Daniel Ohlsson/TV4Kevin Borg. Foto: Daniel Ohlsson/TV4Alice Svensson. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

bild

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska också dit !

2009-01-02 @ 10:34:01
URL: http://ammemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0