var er själva, alla andra är redan upptagna

så nu var den filmen klar .den var ganska lik en film som jag har som heter stomp the yard , dom steppar liksom .men den var bra. jag tog upp lite mariekex och en kiwi upp till rummet som blev mitt nya godis till filmen .
eftersom att jag har min äckliga mens så orkar jag inte göra någonting, så det blir bara en hemmasittar kväll . ska titta på en andra film nu som hetter jiddra inte med zohan . haha den verkar jätte dålig men värför inte ? och älskar adam sandler . han är så jävla rolig asså !
sitter här med min handuksturban fortfarande, orkar inte ta av mig den . och har bandage på foten för det började blöda på min cancerknöl :( , haha eller bandaget är ju faktiskt papper .
ska pröva att gå och lägga mig tidigt ,men det kommer aldrig funka haha . låg och vred och vönde mig hela natten igår .
måste ju också vända på dygnet asså . skolan börjar liksom på torsdag igen . fast vi har ju sovmorgon till 10 ! WOHO :D

imorgon så ska jag tydligen vara med miranda maja och albin enligt honom . han har precis kommit hem från norrland plutten så det ska bli kul och träffa honom . hans tvserie gick ju i torsdags . jag och jessica satt och skrek när man såg albin . det är tre avsnitt kvar så glöm inte att se det . torsdagar kl 9 på 1an !

men ska faktiskt gå ner nu och mysa med familjen .
sovgott allihopa . imorgon blir det en masa bilder som jag aldrig lagt ut förut . ♥♥

ps , ni som startar en blogg , var er själva när ni skriver , för alla andra är upptagna :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0