go kväll

är jusst nu hos min kära kompis emma. vi har precis käkat en jätte god middag och är proppmätt jusst nu. kom på att emma fyller år om 3 dar så måste köpa en present. hon vet redan nu vad hon ska få attans! jag har ett par kilklackar som ser ni vet lite sportiga ut som det står i alla tidningar, dom med vita knytsnören där framme, aa såna ville hon ha iallafall, och det första jag sa efter hon sa så så säger jag " bra, då ska jag köpa såna till dig".. smaaaaaaaaaaaaaaaaaart. tog en dagens outfit bild, men usch det var det fulaste. har på mig det som man kallar det lilla svarta. det blev en svart fodral klänning med min svarta kavaj. kul. men svart är alltid snyggt. tycker jag iallafall. kommer ni ihåg att jag sa att jag ville ha ett par skor från topshop? men när jag väl var där så hittade jag inga. eller jo klart jag såg att jag såg några som var så sjukt snygga, men om jag ska köpa ett par skor så vill jag gjärna kunna gå i dom..... så ska beställa ett par skor från skotrend.se istället. om det nu hette så. men ska fortsätta min gulliga kväll med emma. ha en trevlig söndagskväll. kram på er!

Amanda


(bild tagen idag)
du är som min syster. love u ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mkt :) Ja det ska jag absolut göra :)

2009-07-12 @ 22:59:41
URL: http://idablomqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0