go kväll

sitter jusst nu hannas dator i knät. har haft en mysig picknick med syster och hanna i hässelbygård med en massa onyttig. choklad, kakor, muffins,jordgubbar,brieost, baguette och cider. gott i magen. bilderna laddar jag upp ikväll sen ni som vill titta på dom. har ingen jävla aning om vad som händer denna fina fredagskväll. aa varmt är det iallafall så kanske blir ett dopp i den underbart fina strandbadet.... nej jusste för har ju mens! fuck it. skit blod. varför kan inte killar få det för?..... kanske veckans frågetecken eller? jo jusste, låvade att träffa keat en snabbis, men får se hur det blir med det. igår träffade jag beckis, palex,therese och miranda. satt vid skolgården och lyssnade på musik, och jag dansade som vanligt... herråh. sen mötte jag emmy som ledde till att vi satt hemma hos henne i 40 minuer. sen påvägen hem cyklade fredrik efter mig och resten blev historia. jani, hade inte så mycket på hjärtat så skriver ikväll. kram på er!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0