ledig!

förlåt!!!!! har inte skrivit på 3 dagar. shit. har varit fullt upptagen med jobbet och kompisarna! igår jobbade jag som vanligt men till 5 den här gången, sen var vi på middag hos grannarna, och kan ju säga att jag har aldrig ätit så god mat i hela mitt liv. det fanns allt! mums. grillat är ganka svårt att slå. iallafall, efter middagen träffade jag palex och beckis. vi hade skit roligt! skrattade som vanligt. tog en massa bilder och gick runt hela hässelby gård kanske 5 gånger. sen vid 11 gick jag hem och fick sällskap med pappa som mötte mig vid ungefär ip. kände att jag var så trött så jag ville bara gå hem och sova. så somnade sedan vid 12. hoppas palex lägger ut bilderna! dom var ju skit roliga ju! ska fråga vad dom ska göra idag. men först ska jag försöka få tag i emmy och se vad hon har för sig. blir säkert en massa bilder idag för tror att jag ska sola lite nu när jag fått en dag ledigt och att det är super fint väder. men ska käka frukost nu, sola och sedan ta en dusch. sen får man se vad som händer. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0