kläder♥

hej allihopa! idag har jag fått ledigt som jag skrev innan imiorse och valde att spendera min lediga tid med alexandra och therese i vällingby. har inte träffat dom något alls i sommar så det var kul att få umgås lite med dom igen. vi tittade runt i en massa affärer, åt glass, skrattade och bara pratat. jag fick också en chans att sätta sprätt på mina jordgubbspengar! :) så jag tog mig tid att köpa ett par ljusa jeans leggins från gina 299:- , ett svart linne med volang från mq som också var rea 59:- och ett par hotpants spets från HQM 69.50:- ! har ändå 600 kr och har både köpt mat och en massa kläder så är ganska nöjd med hur mycket jag har kvar, och ska jobba imorgon och lördag, sen ledig på söndag och sen jobbar jag från måndag till fredag om jag tror jag har rätt så kommer ha en bra summa med pengar efter det. vet också redan vad jag ska köpa. present till fredde och ett par svarta skor från mango som jag såg idag. dog helt enkelt för dom! dom kostade 799 kr tror jag. nu har vi mormor och moster på besök också så vi äta grillat kött med potatis. så gooooooooottt. det har varit super varmt också idag ju! har ju inte hunnit sola något eftersom att jag jobbat, men hoppas det blir fint på söndag för då ska jag ligga i solen hela dagen. har blivit skiiiit blek! hemskt. jag som blvit helt okej brun efter tukriet, efter det ser jag ut som ett lakan.... usch. dagens outfit blev min jeans klänning från MQ som jag köpte för ett tag sen och ett par svarta gladiator skor till det från MQ, plus min svarta fransväska från MQ det med. hahahahaha. men dagens otfit kommer sen.. bytte till ett par shorts och mitt nya linne istället. det blev så himla varmt. man kan ju knappt andas i den klänningen men får hoppa in i den sen och ta en kort så får ni se sen. här kommer några bilder från idag.


therese och alexandra<3


jag therse och palex!


palex therese och jag! ♥

kram på er!

Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0