min helg

såg ni mitt gulliga inlägg eller? haha. tänkte lägga ut bilderna från igår, men som blev snodda av emmy för min mobil har mamma och pappa lämnat in för lagning. men innan det kanske jag ska berätta om min dag? jag skrdv igår va? aa de gjorde jag.

fredag kväll, alltså igår
emmy och hanna hade dumt nog gjort sig jätte fina utan att veta hur deras kväll skulle bli, så när jag skulle följa dom till tunnelbanan med tanke på att dom hade planerat att dom skulle ta en tur till stan och hitta en fest så sa dom" vafan ska vi göra i stan? nej vi stannar här i hässelbygård, du ska inte behöva gå runt här själv amanda! men nu blir det ju ännu pinsammare när man gjort sin finklädd, för hässelbygård liksom. tja läget!" så vi satte oss vid hässelbygårdsskolans skolgård och gjorde en massa roliga videos. sen blev det så himla tyst, så vi gick hem till emmy igen och satte oss på hennes altan, drack cider och myste. sen hämtade mamma mig vid 12 med tanke på att jag skulle jobba dagen efter. kul.......

lördag
ja ni... hade satt alarmet på 9.00 så flög upp ur sängen vid kanske kvart i 10... tittade på min mobil och såg en massa sms från matte och fredde att jag skulle ringa och att det var akut och det hade dom liksom skickat vid typ runt kanske 6 halv 7 på morgonen så jag ringde upp dom och mötte dom i hässelbygård.dom hade nämligen varit och cyklat hela natten och inte sovit något alls så snacka om att dom verkligen var övertrötta.skulle också inte börja jobba förs än kl 12 så vi gick runt lite under den soliga morgonkvisten. sen cyklade vi till åkermyntan och började jobba. dom tog mig sällskap så gulliga som dom är, och sen slutade jag kl 3 så tjänade lite pengar. köpte lite glass och jordgubbar, sen så satte vi oss på min baksida på en filt med kuddar och täcke och åt oss mätta. skit mysigt. det var där jag tog bilden. fyfan ser helt fettig ut i håret och usch, vet inte vad. det var nog det värsta jag sett! men iallafall, gick sedan upp på mitt rum och sedan gick matte hem, så jag och fredde blev kvarlämnade. men inte så långt efter så åt vi mat med familjen, efter myste jag lite med fredde och sedan gick jag och duschade som jag hade velat göra helaaaaaaaaa dagen. har aldrig känt mig så äcklig förut i hela mitt liv. fyfan asså! men när jag väl kom tillbaks efter den sköna duschen så låg min älskling och sov. haha. heeeeeeeeelt deckad. jag försökte verkligen väcka honom, men nej. stoppade upp popcorn i näsan på honom, men ingen reaktion. satte mig på honom, ingen reaktion där heller, så lät honom sova i 4 timmar därefter. kul man hade. blev helt abbsad! hade verkligen ingenting att göra.jag var inte direkt trött heller så tittade på tv, satt lite vid datorn.sen ringde hans systers pojkvän och låtsades komma från västersorts polisen och frågade vart fredde var och jag höll på att skita ner mig, men sen sa han att han skoja och då vaknade fredde iallafall. sen gick vi ut, sa hejdå och så kom hans pappa med bilen och åkte hem. nutte. lovar att han typ sover nu. skulle inte förvåna mig.

aa det var min dag. rolig. nu kommer bilder från igår.

























så mysig var våran picknick! men nu ska jag nog sova. är skit trött efter all jobb men sista dagen idag så nu är jag ledig! godnatt. kram på er!

Amanda

Kommentarer
Postat av: miimo

fiiin blogg :)

2009-07-22 @ 20:54:41
URL: http://enesochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0