hand i hand

hej på er!det var lite ironsikt att det helt plötsligt var regn och 6 kalla grader idag även fast det var 30 grader och sommar igår........ jag blir på värsta dåliga humöret när det regnar. usch. idag var det en lugn dag. typ 2 lektioner? haha fast var inte på bilden idag för hussein drog ner mig till uppan för att prata så det var skönt haha. blev lite sugen på att skriva faktiskt. sitter jusst nu och lyssnar på musik. love sexand magic med miara och justin timberlake, vad annars? :D ÄLSKAR den! idag blev det såklart inga shorts på utan jeans leggins, over size tröja(svart vit randig) och skinnjacka plusa converse. kul. jusste!!! idag fyller miranda år också! så grattis min älskade vän. allt händer den här veckan typ. på torsdag fyller malang år och också åker han hem till gambia igen så vet inte om han kommer tillbaks till sverige. fätt synd... och plus att imorgon så är det hans sista dag i skolan så får säga hejdå till honom innan han går. sorligt... iallfall, sen på torsdag där också så har bästa vännen keat och robin varit tillsammans i 1 år! galet jag vet. sen på lördag så ska jag sjunga på nationaldagen vid hässelby slott., så det ska bli galet kul! längtar som f*n. och såklart på söndag så har jag och fredrik varit tillsammans i 4 månader. hahahah det låter jätte fjuttit jämfört med keat och robin som varit tillsammans i ett år liksom. men men. ikväll ska jag sitta framför tvn bara. titta på premiären av paris hilton "my new bff", så det ska bli skit roligt. hon är cool. måste säga det. hon har skärpt sig iallfall. sen desperate house wifes såklart. vad annars?! vad har jag mer på hjärtat? gud, vet inte. jo, bara 15 dagar kvar tills planet lyfter till turkiet. galet! allt går så fort. sjukt. och det är jätte många som tjatar om en bild på fredde, men vet inte om jag kan fånga en bild på honom asså, han blir skit sur om någon tar kort på honom, men här har ni en. hahahahahahhahahaah NJUT!



hahahahah ser ingenting. vet. men ryggen fick ni se! härligt. nej men ska ta kort på honom i smyg. lovar! asså det är han som håller hand med mig, inte juan som gör peace tecken! haha det är saras boy!
ska bädda om min säng nu. puss på er!

Kommentarer
Postat av: mr noname

fett söta

2010-11-07 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0