TURKLAND PÅ ONSDAG!

hej allihopa. inget skrivet på nån vecka tror jag, men jag sa ju att jag inte skulle skriva varje dag utan skriva när jag hade lust så aa, därför tänkte jag skriva lite nu.som ni kanske vet så åker jag till turkland på onsdag alltså om aa 2 dagar blir det nu, så det ska bli jätte mysigt. idag har jag packat klart allting och tittat så jag inte glömt något, men vet ändå att det är någonting som jag kommer glömma, så blir det alltid. bara bara packat halva väskan eftersom att jag ska shoppa där så ahah! kommer väl antagligen hem med en helt ny garderob förhoppningsvis. iallafall, vaknade vid 12, eller aa blev väckt. satte typ vid datorn i 2 timmar, åt frukost, satt vid datorn igen, gick ut med elvis runt området sen tog jag en kång och skön dusch.sen hjälpte jag calle att packa lite och sen satt vi framför calles dator och laddade ner en massa låtar som vi har att lyssna på planet sen. sen kom mamma och pappa hem med en jätte fin silvrig laptop. men fattar bara inte värför dom köpte en nu när vi precis ska åka. lite onödigt men inte lika onödigt när vi åker till halmstad sen för där har vi ingen dator:'(sen kom dom också med en camera som jag trodde var silvrig så jag klippte bort plomberingen som man inte får ta bort om man ska byta, och sen när jag tog upp cameran så visade det sig att cameran var illgrön, eller typ mörkgrön, och jag undrade värför dom köpte det, men jag skakade lite på huvudet och la ner den igen. sen senare på kvällen så skriker mamma och ba amanda har du öppnat kartongen till cameran, -aaa..... MEN AMANDA! VI SKULLE JU BYTA DEN! VI FICK FEL! VI SKULLE HA EN SILVRIG.men och! hur skulle jag veta ahahahha. typiskt mig som vanligt dårå.på kvällen var jossan och hennes familj på middag här så mot kvällen var jag jossan och carro hemma hos mig och tittade på en skräckfilm. mysigt. och aa nu sitter jag här. imorgon ska jag nog köpa ett par skor som jag hkan ha i turkiet, och sen får jag se om jag ska vara med matilda och lill ogge! :) det skulle bli lite kul och träffa dom innan jag drar för tre dagar efter jag kommit hem brun och snygg från turkland så åker vi till halmstad i 2 veckor! WOHO!ja det var väl det jag hade och säga tror jag! :) ni får ha ett mysigt sommarlov för det ska jag ha! puss och kram på er.



foto: Josefine
"modell":jag
styling: duktiga JOSEFINE!

tack så mycket josefine! hade jätte roligt. hoppas det blir av igen :) kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0