all by myself.

idag blev det en slapp kväll med the family framför tvn. vi åt entreco med råsdtekt potatis. det var nog det godaste asså, men har ätit för en vecka lungt asså. efter blev det lets dance, och såg ni laila och davids sista dans? höll på och dö. det var det finaste jag seriösat har sett! miranda kan ju också typ dansa så. modern dans. önskar man kunde det själv men nej,. emmy säger att jag är stel som en pinne förutom när jag sheakar! hahaha.får väl vara nöjd med det...jaa, det blev inget med tjejerna ikväll, så det enda jag kan göra nu är att sakna min finaste pojkvän.. det jobbiga är att han kommer hem sent på söndag, och sen på måndagen börjar praoen så kommer ju knappt hinna träffa honom. hemskt. funderar på att lyfta luren och ringa honom, men man kanske inte ska det så får man se om han saknat mig något? haha fan det ska jag ju lätt göra. sitter just nu på calles dator för han hade ljud och behövde lyssna på lite tår låtar. pratar också med therese på msn. shiit, är det någon som fattar den nya msn? gud jag är så efter när det gäller nya skit grejer. känner mig som en pansionär. en väldigt tidig en. funderar på att åka upp till stan med pappa och mamma och tigga hår clips. känner mig så trött på mitt korta och slitna hår. låter det bra kanske? så dyrt är dte ju inte... eller? gud allt har känts så bra dom här senaste två dagarna. det känns som om skolan har börjat gått jätte bra, allt med bäst i väst grejen, mitt rum som snart är klart aa allt ,praoen lovet sommar 09. shiiit. men nej, nu måste jag springa ner och se vem som vinner, och hinna gå ner innan calle kommer upp och dödar mig för att jag snodde hans computerr. ha en trevlig helg allihopa och godnatt. pussochkram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väll en mickrofon (om det stavas så) med stativ? Jag tror jag har sett det på någon bild i dina tidigare inlägg. Vart har du köpt det och hur mycket kostar det? Använder du något mer "värktyg" för att öva sång och olika låtar? Väldigt tacksam för svar :) Svara gärna här på din blogg, har ingen egen blogg :)

PS. Din blogg är bra :D + Lycka till i Bäst i Väst :)

2009-03-27 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0