fredag!

äntligen helg! och så blir det prao på mq i vällingby nu i två veckor, fast det bästa är ju att vi har prao nästa vecka, sen lov och sen prao veckan efter igen, så ingen skola på tre veckor. gaahh! just nu sitter jag miranda alexandra och therese i mediateket och sitter och håller på med facebook. och det vörsta är ju att vi sitter typ 3 steg ifrån varandra men vi skriver ändå med varandra på fejjan. herråh. ikväll så tror jag att vi tjejer ska göra något, men vet inte om det blir av. får se :) behöver vara med dom. har varit för upptagen med freddie så dags att verkligen umgås med bästa vännerna. fredde har nämligen åkt iväg för att ställa sig på skidorna så han kommer hem på söndag. kul! vi kommer inte typ umgås på två veckor eller nåt sånt. eller jo! den 7 april har vi varit tillsammans i två månader så upp med händerna för det! <3 idag blev det en grymt snygg och coll klädsel! hihi, lånade therese svarta hängslen, mina håliga g star, en stor vit tshirt med ett grått tryck på på någon kille, ett långt silvrigt halsband som är min favvo, två färgade ringar, mina svarta rey bands(om det nu stavas så) brun skinnjacka svart stor halsduk och mina bruna tygskor och såklart det röda läppstiftet som är snott av empan. haha! gud va det lät som om att jag hade på mig hela garderoben. innan jag loggar ut så vill ag bara säga  att
jag älskar min bästa kompis miranda mest i hela världen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Amanda!!! Det är inte nån kille det är James Dean!!!

2009-03-27 @ 16:50:16
Postat av: Amanda

haha förstog att det är du maja som kommenterat nu ahha!

2009-08-10 @ 18:38:36
URL: http://amandaazetterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0