godmorgon allihopa.

inget skrivet blev det inte igår iallfall. har inte hunnit för att jag pluggat till mitt franska prov som kommer imorgon.
idag skulle jag börjat kl 10, aa asså ungefär nu, men såklart så försov jag mig, men ska snart åka så hinner jag till nästa lektion iallfall som är 40 minuters no. har sminkat mig , klätt på mig och ätit frulle så det enda jag behöver göra nu är att sätta på mig ett par strumpor, jacka, skor och sedan sätta mig på bussen. ska gå in på sl nu så ska jag se när bussen går. aa bussen går 10.36 så då hinner jag precis till lektionen som börjar 5 över 11. woho. har lite att förklara till min mentor sen. dagens outfit blev en snodd tröja från mammaaaaa som är typ sjukt snygg, som kostade 100 spänn på rea från mq, sen ett par jeanstights från mq därmed, ett linne under från mq haha, sen armband från gina och örhängen från aa venne, lånade bara. så idag blev det en mq outfit. det är den här faktiskt som ni har fått sett så jag kan lika gjärna lägga ut en av dom bilderna eftersom att det fotot jag tog nu blev helt konstigt med ljuset pågrund av att min kamera är pajj, så här kommer dagens outfit som blev fotat förra månaden haha.eftersom att jag snart ska gå så blir det bara en liten text till innan ni får se bilden. på söndag börjar dom bygga så snart kommer mitt rum vara klart. shiet vad jag längtar asså. och idag så kommer mamma och pappa hem med en 1.40 säng till mig! woho. längtar. i helgen ska jag vara med freddie, typ fredagen och lördagen, han kommer nog sova hos mig på lördag, så det ska bli mysigt, för på lördag har vi varit tillsammans i en månad. haha okej, kanske inget att "fira" men det känns skönt iallfall. ha en bra torsdag så hörs vi senare! pussochkram

Kommentarer
Postat av: amanda & linda

Hahahaha, jo! Linda var inte beredd att jag skulle ramla så hon typ dog av skratt... hahah :D haha



Jo, jag ska beställa dom! :D Hihi! :D

kram

2009-03-05 @ 13:34:04
URL: http://lovebyhodmans.blogg.se/
Postat av: amanda

haha :D bra att du uppsatta min smäll iaf :D haha :D



kram

2009-03-05 @ 22:18:04
URL: http://lovebyhodmans.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej :D

Du skulle typ vara statist på min och michelles fotogrej? Eller hur?

Jag undrar ifall du själv bara stå modell för mig?

Hör gärna av dig!

/Josefine

2009-03-07 @ 12:06:04
URL: http://jossiis.devote.se
Postat av: mattih

sv: haha gumman gör det :p love ya

2009-03-11 @ 13:44:39
URL: http://mutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0