lördag finally

äntligen lördag allihopa, inge mer franska prov på ett tag för det gjorde jag igår . jag tror att det gick ganska bra, men man vet ju aldrig. efter skolan igår så gick jag till solariumet med min syster, fredde och max för att hon skulle sola. skulle också göra det men orkade inte, så kanske gör det någon annan dag. aa iallfall, fredde och max följde med mig en stund igår efter. sen kom dom tillbaks hem till mig på kvällen och hade jess med sig så det var jätte kul. vi låg och myste, lyssnade på musik och käkade popcorn. det var super mysigt asså. dom gick väl hem runt 1 där någon gång. jag tror dom ska komma ikväll också. annars kommer bara fredde för vi har varit tillsammans i en månad idag, så det är lite kul.det kanske inte är det längsta, men det känns bara kul :) men längre kommer det absolut att bli :) vaknade 12 idag. min säng är ju så skön så jag orkar knappt stiga upp asså. haha åt lite frulle så nu ska jag bara ta en lång fet dusch. kommer nog ha på mig mina snygga ljusa jeans leggins från gina som jag har hunnit andvända en gång. det blir nog snyggt. måste städa också för imorgon kommer byggarna och ska börja arbeta här på övervåningen. det kommer bli så himla bra . är helt säker på det. men ska fortsätta lyssna på min favvo låt nu från step up 2. haha ni får ha en jätte mysig lördagskväll för det kommer jag absolut ha. skriver mer sen. kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0