music maker magic

godmorgon. kan ju säga att man inte är så pigg direkt. vaknade runt 9 eftersom att byggarna kommer idag. vet inte värför jag skulle upp när dom är klara med mitt rum men aja. kanske tar och åker upp till vällingby eller något. imorgon gäller det! praoen som vi alla i klassen längtat efter. det ska bli ännu roligare också nu när therese också ska praoa där. slipper man kännas sig ensam. haha... ska vara skit snygg imorgon fan. det blir en ganska kort svart midjekjol, svarta nylonisar min vita frans tshirt fransväskan och mina nya ballerina. ska ta en lång dusch ikväll sen ska jag måla naglarna och shit. jusste, måste fan till vällingby, mitt svarta nagellack är slut och plus att vi inte har någon nagellacks remover kvar. kul! äh, skickar mamma. tänker bara softa idag. idag kommer min älskling hem också! yes. fast kommer typ ändå inte träffa honom på flera dagar. jo fan. ska säga att han ska komma till vällingby efter jag slutat. det lät bra! men nu ska jag bara fortsätta och lyssna på the scientist med favoriten coldplay och sedan kanske ge min blogg en liten makeover?

sen ett till svar till en bloggläsare om musiken.
svar: kul att jag kan hjälpa! aa music maker är ett program på datorn. det här med att bränna youtube låtar som mp3 filer har jag också gjort förut. gjorde det typ hela tiden, men nu som gör jag dom till mp3 filer och sedan lägger jag in dom på mitt music maker. vet inte värför det gått så långsamt för dig för det har det inte gjort för mig. konstigt.... :P music maker är verkligen jätte bra så det rekomenderar jag. det är som att ha en egen studio i sitt rum. jag har gjort jätte många covers på min music maker och det låter exakt som på vanluiga skivor man köper och dom skickar jag in till olika musik företag och skivbolag och det har jasg gjort ett tag nu och det har faktiskt lönat sig! :)
det är verkligen kul att du kommer med frågor. jag blir bara glad! fråga på hur mycke du vill! kram på dig <3

en sak till. älskar tshirts från gina. dom är så otroligt snygga! :D:D:DD



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ännu ett bra och användbart svar<3 :)

Jag bara undrar hur du gör för att omvandla YouTube låtarna till mp3 filer? :)

PS. Din blogg e grym :D

2009-03-29 @ 11:12:32
Postat av: Nelly

amanda , vart ska du praoa ? :)

2009-03-29 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0